Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har netop ansat Anders Wiberg som leder af marketing. Han skal være med til at styrke Bornholms i forvejen stærke brand og gå forrest i den digitale transformation. Det skriver Turistmonitor.dk.
Som marketingansvarlig skal Anders Wiberg lede, udvikle og drifte den bornholmske turistorganisations markedsføringsindsatser, og det er i følge Destination Bornholm en særdeles stærk og erfaren profil, der skal stå i spidsen for markedsføringen af Bornholm som feriedestination.
”Med Anders har vi fundet det helt rette match mellem kompetencer, erfaring og vores visioner for Destination Bornholm. Der er flere større opgaver at tage fat i, blandt andet en opgradering af vores digitale platforme, optimering af kommunikationen til og med turisterne og medlemmerne samt at styrke Bornholms brand og position som turistdestination,” siger Gitte Tvilling, direktør Destination Bornholm.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny kaffedirektør skal få kunderne tættere på kæden
27-09-2024
-
Stammershalle vil for alvor udvide sæsonen
27-09-2024
-
Burger King åbner i nordjysk by – 16-årig lå i kø hele natten
27-09-2024
-
Alle københavnske cafeers moder drejede nøglen om efter 40 år. Snart slår den atter dørene op på ny adresse
27-09-2024
-
Millionregn over destinationer: Disse turismeprojekter får del i pulje på 57 millioner kroner
27-09-2024
-
VisitDenmark nedlægger attraktionslisten
27-09-2024
-
Naboer står til sejr i erstatningssag: Juridisk redegørelse er ny knast for kæmpehotel i Aabenraa
27-09-2024