Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfood-kæden sætter nu alt ind på at udbygge tronen som kongeburger med et årligt salg af over tre millioner Whoppere i det danske kongerige gennem en relancering af burgeren. Det skriver Dagligvarehandlen.
Relanceringen er et resultat af en omfattende udviklingsproces, som Burger King har arbejdet på for at forbedre både smag, ingredienser og udstyr. Danmark er blandt de første i verden til at smage den nye Whopper.
Forbedringerne i den nye Whopper omfatter bl.a. en ny luftig bolle og en varmere og mere saftig flammegrillet bøf tilsat salt og peber formet med en ny teknik, der fremmer teksturen, når man sætter tænderne i den. Og som kronen på værket er den nye Whopper, som altid, toppet med sprøde friskskårne grøntsager.
Du kan læse hele historien på dagligvarehandlen.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny kaffedirektør skal få kunderne tættere på kæden
27-09-2024
-
Stammershalle vil for alvor udvide sæsonen
27-09-2024
-
Burger King åbner i nordjysk by – 16-årig lå i kø hele natten
27-09-2024
-
Alle københavnske cafeers moder drejede nøglen om efter 40 år. Snart slår den atter dørene op på ny adresse
27-09-2024
-
Millionregn over destinationer: Disse turismeprojekter får del i pulje på 57 millioner kroner
27-09-2024
-
VisitDenmark nedlægger attraktionslisten
27-09-2024
-
Naboer står til sejr i erstatningssag: Juridisk redegørelse er ny knast for kæmpehotel i Aabenraa
27-09-2024