Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles front: Airbnb skal under politisk lup
09-10-2025
-
Stor afsløring: Netværk af skyggehoteller i København
09-10-2025
-
Dansk burgerkæde rykker ud i verden: Hungry Dane åbner i Schweiz
09-10-2025
-
Ny hoteldirektør og ny køkkenchef til Gram Slot
09-10-2025
-
HORESTA: Politisk indgreb mod Airbnb kan være på vej
09-10-2025
-
Rejse- og turismesektoren har brug for millioner af nye ansatte frem mod 2035
09-10-2025
-
Spanien slår turismerekord trods protester mod overturisme
09-10-2025
-
Små portioner hitter i USA – ikke samme tendens i Danmark
09-10-2025
-
Bygningskrav kan tvinge Comwell-hotel i Lyngby til ændringer
09-10-2025
-
Ny attraktion på Lolland tiltrækker over 100.000 gæster
09-10-2025