Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hotel Fjordgaarden har leveret en omsætning på 43,6 mio. kr. og et resultat før skat på 2,7 mio. kr. i 2024. Fokus har været på strategisk udvikling og på at sikre en endnu bedre gæsteoplevelse, hvilket blandt andet er sket gennem opbygning af et stærkere team med nye nøglepersoner.
Direktør Ole Olsen understreger, at investeringerne i kompetencer har skabt større sammenhængskraft internt og en mærkbar effekt for gæsterne. Blandt forbedringerne på hotellet er en ny udendørs tipi sauna, som udvider kurbadets tilbud til seks forskellige saunaer, samt mindre detaljer som bedre kaffe og nye puder på værelserne.
Digitalt har Fjordgaarden opgraderet med en ny hjemmeside, nye IT-platforme og et opdateret bookingsystem, der skal gøre det lettere og mere inspirerende at booke ophold.
Ambitionen om at nå en omsætning på 50 mio. kr. i 2027 fastholdes, og Ole Olsen ser 2025 som endnu et vigtigt skridt i retning af målet om at blive Danmarks bedste kurbadshotel.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA til TV2 Kosmopol: Turismen sætter gang i beskæftigelsen
01-07-2025
-
Når hedebølgen rammer…
01-07-2025
PRESSEKLIP
-
Tilmeldingen til Danish Travel Awards 2025 er åbnet
01-07-2025
-
Bakken klar med ny administrerende direktør
01-07-2025
-
Hotel Koldingfjord udvider
01-07-2025
-
Brøndums Hotel solgt til dansk hotelkoncern
01-07-2025
-
Legoland får rekordhøj omsætning
01-07-2025
-
Britisk medie har kåret de 10 smukkeste byer i Danmark
01-07-2025
-
Rox Resort har fundet sit personale
01-07-2025