Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Brancheorganisationen HORESTA tiltrak over 300 nye medlemmer i 2024, herunder virksomheder som Joe & the Juice og Madklubben.

Konstitueret adm. direktør Jeppe Møller-Herskind fremhæver, at væksten cementerer HORESTAs førerposition i turisme- og oplevelseserhvervet.

I 2025 vil HORESTA introducere en ny videnbank for hoteller og et ESG-værktøj, der hjælper medlemmerne med at overvåge indsatser inden for miljø, sociale forhold og governance.

Disse tiltag skal styrke dataadgang og fremme den grønne omstilling i branchen.

Læs hele historien på Turistmonitor.dk (kræver login)

Læs også mere på Turisme24.dk

HORESTA melder om stærkt 2024

HORESTA er kommet ud af 2024 med flere medlemmer, end man startede året med. I 2025 vil man fokusere på projekter, som kan øge tilgangen til data og styrke ESG, lyder det.

HORESTA blev et endnu stærkere branchefællesskab i 2024

HORESTA kan fejre en solid vækst med over 300 nye virksomheder i medlemskredsen i 2024. Store aktører som Joe & The Juice, Madklubben, Bella Grande og Park Lane Copenhagen melder sig under fanerne, mens nye strategiske initiativer skal styrke branchen i 2025.

Log ind