Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekordmange udstillere, internationale gæster og udsolgte hoteller.
3 Days of Design er vokset fra et nicheevent i Nordhavn til en festival med 467 udstillere og otte designdistrikter.
Sidste år lagde 45.000 gæster vejen forbi, og i år meldes hotellerne i København næsten udsolgt i festivalperioden.
Ifølge konstituerede adm. direktør i HORESTA, Jeppe Møller-Herskind, skaber festivalen store afledte effekter – både økonomisk og brandmæssigt – for hoteller og restauranter, der i stigende grad bliver integrerede dele af programmet. Flere danske virksomheder dropper nu udlandsmesser til fordel for København. Og med nye tiltag som lokale info-points og en specialudviklet app investeres der fortsat i at styrke kvalitet og nærvær. Festivalen sammenlignes nu med en trestjernet Michelinoplevelse – værd at rejse efter.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelkonge Birger Arp-Hansen er død
05-06-2025
-
Joe & The Juice indgår partnerskab med globalt tennisikon
05-06-2025
-
Hotel Viking i Sæby bliver nu firestjernet hotel
05-06-2025
-
Sunset Boulevard runder restaurant nummer 50 i Danmark
05-06-2025
-
Danmark rykker syv pladser frem på global kongresliste
05-06-2025
-
Danske Konferencecentre præsenterer ny identitet og strategi
05-06-2025
-
Norge indfører målrettet turistskat
05-06-2025
-
Nyt luksushotel i Hornbæk har fået sit navn
05-06-2025