Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Joe & The Juices topchef, Thomas Nørøxe, fortæller, at kæden er åben for opkøb af både enkeltstående enheder og hele kæder, afhængigt af lokationernes potentiale.

Efter et succesfuldt 2024, hvor gælden er reduceret, forventes årets regnskab at vise et trecifret millionoverskud – det første siden 2015. En børsnotering er stadig på tegnebrættet, men ikke i 2025.

I Danmark lanceres nye koncepter, herunder en drive thru i Nyborg og et Joe House i København.

Med opbakning fra General Atlantic og milliardær Nassef Sawiris har kæden ikke akut behov for ny kapital, men vil fortsat vurdere investeringsmuligheder.

Læs hele historien på FødevareWatch (kræver login)

Økomærke giver Vingsted adgang til offentlige kunder

Vingsted Hotel & Konferencecenter har opnået Det Økologiske Spisemærke i bronze og er nu blandt leverandørerne i statens indkøbsaftale. Det skal sikre flere gæster i lavsæsonen og styrke stedets grønne profil.

Joe & The Juice er tilbage i plus

Juicekæden har vendt underskud til overskud og oplever rekordomsætning. Ny kapital og ambitiøs vækststrategi skal sikre ekspansion på kernemarkeder og nye regioner.

Log ind