Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Starbucks forsøger at vende en forventet salgsnedgang på 5 pct. i årets første kvartal ved at fokusere på betalende kunder.
Den nye politik definerer kunder som dem, der foretager et køb, mens ikke-betalende gæster bedes forlade lokalerne. Dette markerer et skifte fra kædens mere åbne tilgang fra 2018.
Strategien, som er introduceret af direktør Brian Niccol, inkluderer også en mindre menu og separate køer for at reducere ventetid. Målet er at øge indtjeningen og effektiviteten i kaffekæden.
Læs hele historien på FødevareWatch
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Milling Hotels køber største hotel til dato
31-01-2025
-
Legoland introducerer tre nye attraktioner i 2025
31-01-2025
-
HORESTA vil have Airbnb tøjlet
31-01-2025
-
Meyers skifter ud på direktørpost efter to år
31-01-2025
-
Stort hotel- og konferencecenter planlagt i Kalundborg
31-01-2025
-
Destination Himmerland vil tiltrække flere turister
31-01-2025