Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når en gæst har foretaget en booking, men ikke møder op, er resultatet ofte tabt fortjeneste for restauranter, der står klar med mad og personale.
Ved hjælp af DinnerBookings nyudrullede systemfunktion “Conflicting Bookings” kan restauratører nu se, om deres kommende gæster har overlappende bookinger på andre restauranter. Dermed undgår restauranterne de no-shows, der er resultatet af dobbeltbookinger.
“Conflicting Bookings giver os mulighed for at være på forkant i forhold til tabt omsætning og minimering af madspild. Hvis en gæst har foretaget en dobbeltbooking, kan vi nu kontakte gæsten på forhånd og pænt spørge, om de har ændringer til deres kommende booking”, siger Louise Sloth, bookingansvarlig for AOC, Trio & No2.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Vækst i turismeforbrug løfter hele Vesterhavsområdet
29-05-2025
-
Erfaren direktør skal stå i spidsen for Scandic Aarhus City
29-05-2025
-
Marriott markerer 50 år i Europa med 1.300 hoteller
29-05-2025
-
Lempet lukkelov skal styrke handel og turisme
29-05-2025
-
To nye kvinder træder ind i Horestas bestyrelse
29-05-2025
-
Subway vender tilbage til Danmark med nye ambitioner
29-05-2025
-
Comwell reducerer CO2-udledning med 12 pct. i 2024
29-05-2025
-
Unikt Space Center og hotelbyggeri planlagt i Billund
29-05-2025