Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når en gæst har foretaget en booking, men ikke møder op, er resultatet ofte tabt fortjeneste for restauranter, der står klar med mad og personale.
Ved hjælp af DinnerBookings nyudrullede systemfunktion “Conflicting Bookings” kan restauratører nu se, om deres kommende gæster har overlappende bookinger på andre restauranter. Dermed undgår restauranterne de no-shows, der er resultatet af dobbeltbookinger.
“Conflicting Bookings giver os mulighed for at være på forkant i forhold til tabt omsætning og minimering af madspild. Hvis en gæst har foretaget en dobbeltbooking, kan vi nu kontakte gæsten på forhånd og pænt spørge, om de har ændringer til deres kommende booking”, siger Louise Sloth, bookingansvarlig for AOC, Trio & No2.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Subway åbner første restaurant i ny dansk storsatsning
18-09-2025
-
Venstre åben for udeservering på Rådhuspladsen
18-09-2025
-
Femernforbindelsen risikerer mindst et års forsinkelse
18-09-2025
-
HORESTA udvider direktion med juridisk direktør
18-09-2025
-
Marriott nærmer sig 250 mio. medlemmer i bonusprogram
18-09-2025
-
Schackenborg frasælger jord for at satse på turisme
18-09-2025
-
Trepartsaftale åbner for turismeudvikling i Sydfyn
18-09-2025
-
Museerne fortsætter rekordkurs – kulturturisme i vækst
18-09-2025
-
Bornholm lancerer chatagent for turister
18-09-2025