Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt analyseværktøj skal tiltrække flere kulturturister til Danmark
05-09-2025
-
Royal Run kan booste turismen i fire nye værtsbyer
05-09-2025
-
Debatindlæg: Butikker og restauranter lukker for tidligt på turistsæsonen
05-09-2025
-
Palads-biografen kan få hotel og panoramabar på toppen
05-09-2025
-
Too Good To Go træder ind på det asiatiske marked
05-09-2025
-
HORESTA: Loft for korttidsudlejning bør halveres
05-09-2025
-
Danhostel søger ny direktør med fokus på brand og vækst
05-09-2025
-
Forskere advarer mod kystbyggeri: Planlovslempelser kan skade turismen
05-09-2025