Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Just Eat har netop lanceret konceptet Just Eat+, som skal styrke selskabets position på det konkurrenceprægede leveringsmarked. For 179 kr. får kunder fri levering i tre måneder – dog kun ved ordrer over 100 kr.
I modsætning til Wolt+, der kun gælder udvalgte partnere, omfatter Just Eat+ leveringer fra samtlige 4.000 samarbejdspartnere i Danmark.
Ifølge landechef for Just Eat Danmark, Ann-Sophie Adamsen, er målet at imødekomme en stigende efterspørgsel på fleksibilitet og convenience, særligt blandt yngre brugere og familier.
Just Eat satser samtidig på nye varekategorier som morgenbrød, blomster og kioskvarer, og vil med Just Eat+ skabe et bredere og mere tilgængeligt tilbud. Konceptet udrulles i Danmark og flere andre europæiske lande.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Myndigheder åbner sag mod ulovligt Airbnb-netværk
14-08-2025
-
Clever åbner caféer i opgør med tankstationernes mad
14-08-2025
-
Stort projekt skal nytænke branchens uddannelser
14-08-2025
-
Flere danskere vil på aktiv ferie – især til fods
14-08-2025
-
Turisme i Blåvand splitter – men politisk opbakning består
14-08-2025
-
Gastromé vil forene gourmet og netværk
14-08-2025