Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Taco Bell har siden 2023 benyttet stemmestyret AI i over 500 amerikanske drive-thrus for at sikre hurtigere service og færre fejl.
Efter en række hændelser, hvor AI’en fx godkendte useriøse ordrer – som en bestilling på 18.000 kopper vand – vælger kæden nu at justere systemets anvendelse. Det sker blandt andet ved, at medarbejdere i højere grad skal kunne overvåge og gribe ind, når teknologien fejler.
Taco Bells teknologidirektør fremhæver, at AI’en har håndteret millioner af ordrer med succes, men understreger behovet for klare retningslinjer for, hvornår teknologien bør overtage – og hvornår menneskelig indgriben er nødvendig.
Læs hele historien på Benzinga
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Ny i HORESTA: Subway gør comeback i Danmark med store ambitioner
02-10-2025
-
Turismebranchen blev fejret ved Danish Travel Awards 2025
02-10-2025
-
Nye tal: Korttidsudlejning stormer frem – vokser langt hurtigere end hotellerne
02-10-2025
-
Almindelige ansættelsesretlige principper gælder også ved brug af AI
02-10-2025
PRESSEKLIP
-
Saxo Bank-direktør vil forvandle Danmarks Akvarium til hotel
02-10-2025
-
Kok fra Svinkløv Badehotel vinder Oluf Brønnums Fonds Talentpris 2025
02-10-2025
-
Morten Dahlin åbner HORESTA Årsdag 2025 med fokus på turismens vækst
02-10-2025
-
DF vil kræve dansktalende personale i restauranter – HORESTA kommenterer
02-10-2025
-
Uber Eats melder sin ankomst – HORESTA ser frem til øget konkurrence
02-10-2025
-
Norwegian udvider markant i Billund
02-10-2025
-
EU-topmøde udløser hotelboom i København
02-10-2025
-
Subway åbner endnu en restaurant – nu er det Aalborgs tur
02-10-2025
-
Nye navne og hæder ved årets Danish Travel Awards 2025
02-10-2025
-
Global lufttrafik satte rekord – Europa flyver højest
02-10-2025